Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over een bestelling of over een ontvangen cadeaukaart? Lees eerst onderstaande veelgestelde vragen.

Bestellen

Ga naar de pagina Bestellen, selecteer het gewenste saldo en klik op ‘toevoegen’. Kies eventueel een envelop naar keuze en vul je gegevens in. Controleer uw bestelling en klik op ‘Bestellen’. Betaal om je bestelling af te ronden.

Je kunt een bestelling ook afhalen. Het is verplicht om eerst de bestelling te plaatsen en vervolgens een afspraak te maken om je bestelling af te halen.

De cadeaukaart is verkrijgbaar vanaf 10 euro tot 150 euro.

Als je op werkdagen voor 16.00 uur een bestelling plaatst wordt je bestelling dezelfde werkdag verstuurd met PostNL. Vanwege het kleine formaat en om de verzendkosten laag te houden worden vrijwel alle bestellingen verstuurd met ‘gewone’ brief/postbezorging.

Houdt voor zekerheid rekening met een levertijd van ongeveer één week. Als het gaat om de levertijd zijn we zijn volledig afhankelijk van PostNL.

Je kunt afrekenen met iDEAL. Bedrijven kunnen ook een bestelling plaatsen op factuur.

Saldo

Controleer het saldo van je cadeaukaart op de pagina Check saldo door je kaartnummer (aan de achterzijde van de cadeaukaart) in te vullen.

Controleer of je de juiste code heb ingevuld. Lukt het alsnog niet? Neem contact op via klantenservice@bredacadeaukaart.nl.

Nee, dit is niet mogelijk. Als het saldo op je cadeaukaart is besteed kun je deze niet opnieuw opwaarderen.

Besteden

De cadeaukaart is te besteden bij lokale winkels, restaurants en activiteiten in Tilburg. Bekijk het complete aanbod op de pagina Besteden.

Ja, de cadeaukaart is in delen te besteden. Je bent niet verplicht om het saldo in één keer te besteden.

Ja, de cadeaukaart is ook online te besteden bij lokale webshops. Bekijk een overzicht van de deelnemende webshops.

De cadeaukaart is alleen te besteden bij lokale ondernemers. Hierdoor steunen wij lokale ondernemers. Ketens zijn daarom uitgesloten van deelname. Een uitzondering is lokale franchise-ondernemers.

Geldigheid

De cadeaukaart heeft een geldigheid van 2 jaar vanaf de aankoopdatum.

Je kunt de vervaldatum van de cadeaukaart controleren op de pagina Check saldo met het kaartnummer op de achterzijde van de cadeaukaart.

Dit is alleen van toepassing als je een bestelling hebt geplaatst op onze website. Een dag nadat je bestelling is verzonden ontvangt je een nieuwe e-mail met een activatielink. Hiermee activeer je de cadeaukaart(en) van uw bestelling.

Deze beveiliging zorgt ervoor dat de cadeaukaarten geen waarde hebben tot je ze heeft ontvangen. Het is daarom belangrijk om de cadeaukaart(en) pas te activeren wanneer je bestelling is bezorgd.

Controleer je kaartnummer op de pagina Check saldo. Is je cadeaukaart inactief? Waarschijnlijk heeft de koper de cadeaukaart niet geactiveerd via de activatiemail.

Neem contact op met de koper van de cadeaukaart om de cadeaukaart alsnog te activeren. Is dit niet mogelijk? Neem contact op via klantenservice@bredacadeaukaart.nl.

Een cadeaukaart waarvan de geldigheid na 2 jaar is verlopen kan niet worden verlengd.

Overige

Zodra je met de cadeaukaart hebt afgerekend gelden de voorwaarden van de desbetreffende locatie. Elk bedrijf heeft eigen voorwaarden, dus neem hiervoor contact op met het bedrijf in kwestie. Het is mogelijk dat je een product bijvoorbeeld alleen kunt ruilen voor een ander product of cadeaukaart van de desbetreffende winkel.

Het is niet mogelijk om de cadeaukaart te besteden voor geld, kansspelen, tabak, postzegels of cadeaukaarten. Deelnemende locaties hebben het recht om de cadeaukaart te weigeren als betaalmiddel voor dit soort producten.

Het saldo van alle cadeaukaarten wordt veilig beheerd door een stichting derdengelden. Hierdoor is er een saldogarantie voor zowel consumenten als bedrijven.

Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur een e-mail naar klantenservice@bredacadeaukaart.nl.